15 - 18 december 2013 - Reisverslag uit Nsoatre, Ghana van Christine - WaarBenJij.nu 15 - 18 december 2013 - Reisverslag uit Nsoatre, Ghana van Christine - WaarBenJij.nu

15 - 18 december 2013

Door: Christine

Blijf op de hoogte en volg Christine

18 December 2013 | Ghana, Nsoatre

De laatste paar dagen alweer in Ghana....Wat is de tijd toch snel gegaan en wat heb ik genoten. Ondanks dat ik soms graag naar huis wilde omdat ik Nederlandse mensen om me heen miste heb ik toch ontzettend kunnen genieten. Helaas was ik de laatste paar dagen niet goed te pas. Ik heb weer veel ontstekingen gekregen waaronder een oorontsteking. Dus de dag voor vertrek nog snel de apotheken langs om oordruppels te kopen, en gelukkig gevonden! Ze hebben niet helemaal hun werk gedaan want heb onder het vliegen nog veel pijn gehad en helaas was de ontsteking niet weg maar gelukkig was die wel een stuk minder dan dat die eerst was.

De vlucht ging goed, alles liep vlot en ik kwam erg op tijd aan. De koffers waren er zo en kon zo doorlopen. En wie stonden mij daar op te wachten....Mijn ouders en zusje, geweldig om hun na zo'n lange tijd weer te zien! Vermoeid van de reis (die om 6 uur ochtends aankwam) maar blij weer thuis te zijn. Eenmaal thuis genoten van alle typische Nederlandse dingen, normale aardappels, drop etc.

Conclusie van deze reis: Het was geweldig en een echte aanrader! Maar neem een Nederlands reisgenootje mee want de cultuur is zo anders, af en toe Nederlands praten is wel fijn!

Leuk dat jullie mijn blog hebben gelezen en wie weet tot het volgende avontuur! :)

Christine.