Ghana. - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van Christine - WaarBenJij.nu Ghana. - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van Christine - WaarBenJij.nu

Ghana.

Door: christinee

Blijf op de hoogte en volg Christine

20 Juni 2011 | Nederland, Haaksbergen

Jaja.....Het is nu bijna zo ver....Volgende week vertrek ik al naar Ghana....Morgen ga ik dan toch eindelijk beginnen met spullen op zoeken, spullen kopen en alles wat ik nog moet regelen...Ik moet zeggen ik heb er erg veel zin in en kan niet wachten om heerlijk 4 weken daar te zitten. Ben benieuwd wat me er allemaal te wachten staat....Nog 1.5 en dan.....;D

  • 22 Juni 2011 - 11:44

    Jonna:

    heeeeeel veel plezier christine! over 3 weekjes zit ik wel dicht bij je in de buurt, haha nja spanje dan he xD

  • 26 Juni 2011 - 23:39

    Christine :

    heee jonna,

    dankjewel!
    okee leuk joh!
    met wie ga je na spanje dan;)?
    en ging jij nou ook met reggestroom mee? ;p

    xx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haaksbergen

Christine

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 27603

Voorgaande reizen:

27 Juni 2017 - 06 Augustus 2017

Chili

27 Augustus 2013 - 18 December 2013

Ghana 2013

01 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Ghana...

Landen bezocht: