Onderweg. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Christine - WaarBenJij.nu Onderweg. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Christine - WaarBenJij.nu

Onderweg.

Door: christinee

Blijf op de hoogte en volg Christine

29 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Daar zit je dan.....In de trein. Eindelijk vrij..Vanavond voor het laatst gewerkt en heel onverwachts een dag eerder naar Woerden. Eindelijk men tas gepakt, alles erin. Alhoewel ik er nu al achter kom dat ik dingen vergeten ben...Heel handig! Maar eindelijk zit ik in de trein richting Woerden. Ik heb er heeel erg veel zin in!! Bedankt iedereen voor de leuke reacties en fijne reiswensingen!! (: Ik hoop dat ik in Ghana nog een beetje deze blog bij kan houden! Ik wens iedereen in ieder geval een fijne vakantie en tot over een maand!! :)

• 29 Juni 2011 - 20:34

Spekkies:

Ha Chris, Goeie reis enne...geniet nog even van de koelte in Holland. Je hebt alvast 2 dagies kunnen wennen, alhoewel het in Ghana nog wel veeeel warmer zal zijn! heel veel succes en ook plezier!! de spekkies

• 30 Juni 2011 - 09:26

Tab:

Heeeeel veel plezier daar! Het was leuk je weer even te zien!

• 30 Juni 2011 - 13:06

Elena:

Hé Christine,

Ik hoop ook dat je blog bij kunt houden. Ik ben benieuwd wat je daar allemaal gaat beleven :).

Nog een goede reis en een hele fijne dag toegewenst. Dat je daar tot een zegen mag zijn voor ieder die je ontmoet.

God's zegen,
    Elena

• 02 Juli 2011 - 18:05

Eveline:

Enn?? veilig over??

• 03 Juli 2011 - 19:52

Raf:

nou chris veilig aangekomen in Ghana :) goeie reis gehad? inmiddels weer beter? een hele fijne gezegende tijd ! en watch the scary animals:P