Kwabenakuma... - Reisverslag uit Accra, Ghana van Christine - WaarBenJij.nu Kwabenakuma... - Reisverslag uit Accra, Ghana van Christine - WaarBenJij.nu

Kwabenakuma...

Door: Christine

Blijf op de hoogte en volg Christine

12 Juli 2011 | Ghana, Accra

En er was weer een blog….Een paar dagen geleden hebben we de kado’tjes van de sponsors uitgedeeld aan de kinderen. Eerst aan de meisjes en later aan de jongens. Ze waren er heel blij mee, echt leuk om te zien! Één van de meiden (Mercy) had strijkkralen gekregen, ze snapte er niets van dus heb ik gisteren laten zien hoe het werkte.

Waarom kan ik nou nooit een vakantie hebben ZONDER ongelukken. Gister begon het te regenen (heel erg) en de was hing buiten. Dus we gingen even snel de was binnen halen en het grint was te glad dus ik gleed uit. Nu liggen mijn linker been en hand open….Beetje jammer!!

Vandaag zijn we naar Kwabenakuma geweest. Hier werd de (kraam)kliniek geopend. We kregen allemaal een leuk ghanees sjaaltje iets…haha. Na de opening mochten er vrouwen komen die zwanger waren of baby’s hebben. Deze hebben kleertjes gekregen voor de kleintjes. Echt super schattig!!!! Uiteindelijk hebben we 2 dozen uitgedeeld met baby kleertjes.

• 12 Juli 2011 - 16:06

Iris:

hee leuk om dit allemaal te lezen en wat een leuke foto's

• 20 Juli 2011 - 08:37

Rafaela: