Nsoatre - Reisverslag uit Nsoatre, Ghana van Christine - WaarBenJij.nu Nsoatre - Reisverslag uit Nsoatre, Ghana van Christine - WaarBenJij.nu

Nsoatre

Door: christinee

Blijf op de hoogte en volg Christine

09 Juli 2011 | Ghana, Nsoatre

Hier is weer een blog...
De laatste dagen is er van alles gebeurd.
We hebben onze haren laten invlechten.
We hebben een aantal dozen met kleren uit gezocht en hebben al wat kleren uitgedeeld.
Zo hebben we de weeskindjes een aantal setjes gegeven en 4 van de 5 jongens hadden
we schoenen voor en 1 van de 5 meisjes een paar crocs. Ze waren hier natuurlijjk helemaal blij mee.
(logisch)....
Vandaag was het erg mooi weer dus zijn we naar sunyani geweest naar het eussbet hotel.
Hier hebben we heerlijk de hele dag gezwommen in het zwembad. We hebben er ook heeerlijk gegeten,
wat wel jammer was, dat we een uur hebben moeten wachten op ons eten. Ghanezen he....
Hihi....Nee eigenlijk was het zo dat er een soort van verkiezingenn zijn en al die mensen in het
eussbet (zeg joesbet) hotel sliepen. En die willen allemaal tegelijk eten...Dusja...Dan duurt het even.
Wat wel grappig was, was toen ik en mijn nichtje Marthe naar de wc gingen er een aantal van die
belangrijke mensne langs kwamen dus ging ik netjes aa n de kant en die mensen liepen er langs
en de laatste vrouw die stopte en gaf me een knuffel en zei Thank you...Echt heeeel apart !! xD
hiihi...

Nou morgen en overmorgen gaan we druk bezit met een aantal dozen uitzoeken en dinsdag hebben we
de opening van de kliniek...voor de opening hebben we van wat mensen hier ghaneze kleren gekregen.
echt leuk, alleen was die van mmij te klein....dus moet nog even worden aangepast(a)

nou dit was het dan.....veel plezier in nederlan d(hiihi)

• 10 Juli 2011 - 15:27

Spekkies:

leuk om je verslagen te lezen enne.... zijn benieuwd naar een foto met je nieuwe look!

• 11 Juli 2011 - 08:08

Elena:

Zo, je maakt heel wat mee daar :).
    Wat was de kleur van die mevrouw die je omhelsde? Misschien was het voor haar bijzonder dat een blank meisje haar voor liet gaan. Je doet veel goede dingen. Ga zo door :)

• 11 Juli 2011 - 15:58

Lianne:

Gaaf om te lezen Christie! EN die knuffel ven die vrouw, hoe geniaal :D.
    Have so much fun and enjoy :)

liefs